My Sweet Followers

Sunday, July 8, 2012

Happy Birthday


Hey!

Het is zulk druilerig weer, dat het een prima dag is om wat te gaan freubelen.

Vandaag eindelijk begonnen aan de Candysketch van Marianne, die ze nav haar verjaardag op 17 juli heeft staan op haar blog.


Ik heb gebruik gemaakt van een witte 15x15 kaart, rose en groene cardstock en designerpapier.
Verder heb ik zelf beadsprays gemaakt als embellishments, marianne design stans en een scallop nesting die en ipv een uitgestanste afbeelding, die ingekleurd is met promarkers, heb ik de mijne uitgeknipt en met foamtape erop geplakt. Dit keer heb ik gebruik gemaakt van Tilda with a gift for you van de nieuwste magnolia stempelserie.

Deze kaart wil ik indienen bij de volgende uitdagingen:
- Cards created by Marianne - Sketch
- The Dutch Magnolia Chickies - #26 Anything Goes
- Just Magnolia - #164 All the B's (I used Bead sprays that I made myself on a Birthday card)
- Tilda's Town - #8 Favorite Tilda

Bedankt voor je bezoekje en een fijne dag gewenst!

Liefs,
Kitty

9 comments:

Marianne said...

Hai Kitty,
Ik vind je kaart prachtig geworden.
Mooie kleuren heb je gebruikt.
Dank je wel voor het meedoen aan mijn candy.
Liefs, Marianne

Rene said...

She is ADORABLE! I think she's my favorite from the new collection! This Tilda is one of my favorites! Thank you so much for joining us at Tilda's Town this week with this lovely card! Good luck and I hope to see you back Friday!
Rene ;D

Maris said...

hele leuke kaart is dit, goed gedaan, ik moet er nog mee beginnen voor marianne, maar in ieder geval bedankt voor het meedoen bij DMCC

Anneke. said...

Schitterende kaart. Hele mooie kleuren heb je gebruikt
Bedankt vor het mee doen bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

Plony said...

Hoi, wat is jouw kaartje ook gaaf geworden voor Marianne en natuurlijk super dat je daarmee meedoet bij onze challenge bij DMCC, dankjwel. Lieve groetjes Plony.

Anonymous said...

She is a cutie! Adorable creating! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

Teresa said...

Beautiful and I love your favourite Tilda, thank you for joining us at Tilda's Town this week, good luck. Teresa x

Tina Makuc said...

Wonderful card Kitty!! This new Tilda is amazing!!
Thanks for playing with us at Tilda's Town this week!!
Hugs, Tina

miriam said...

mooie kaart leuke klueren gebruikt
bedankt voor je deelname aan dmcc
gr mriiam