My Sweet Followers

Wednesday, February 27, 2013

Drip Drop Tilda


Hey!

Was al bezig met deze kaart, maar wilde wachten op mijn bestelling van een umbrella bedel. Helaas is het nog niet binnen, dus moeten jullie maar een bungelende paraplu onder de strik gaan inbeelden ;-) Zodra het binnen is zal ik de bedel toevoegen en een foto bijplaatsen.

Toen ik de speciale stempel Drip Drop Tilda van Duymelot had gebruikt, moest en zou ik zelf een paraplu maken. Heb een cirkel uitgesneden en op het oog met de hand de rand geknipt, de lijnen getekend en de rest op het oog geknipt. Niks geen patroon gewoon je creativiteit laten gaan. De bedoeling was om een glitterrandje aan te brengen met glitterlijm en terwijl ik daarmee bezig was schoot de tuut eraf en kwam er een klodder lijm op de plu. Nieuwe uitdaging... besloot het uit te smeren en ben eigenlijk best tevreden met het resultaat.

Verder heb ik gebruik gemaakt van het volgende:
* Promarkers
* Juteachtige rand
* Satijnlint
* Stempel "Na regen komt zonneschijn"
* Zilver filigraan corner
* 2x patroonkarton
* Witte basiskaart

Deze kaart wil ik inleveren bij de volgende challenges:
- Duymelot - Gebruik de speciale stempel
- Simply Magnolia - Anything Goes

Bedankt voor je bezoek en een hele fijne dag!

Liefs,
Kitty

1 comment:

Mary's Creatieve verslavings Blog said...

Hallo Kitty,

Wat een lief kaartje heb je gemaakt met Drip drop Tilda.
Leuk ook dat je meedoet met de challenge van Creashop Duymelot hoor,

Succes!

Creatief liefs,

Mary