My Sweet Followers

Sunday, December 1, 2013

Sinterklaas Surprise


Hey!

Een knutselzondag met mijn zoon achter de rug.

Zoonliefs laatste jaar op de basisschool en daarmee ook de laatste keer dat er een surprise bedacht en gemaakt moet worden.

Dit jaar was het een meisje, waarvoor wat gemaakt moest worden. Als hobby had ze opgegeven dat ze o.a. van tekenen houdt en ze vroeg gummetjes die uit elkaar gehaald kunnen worden. De keus viel dus snel op het maken van een reuze potlood. Koker hadden we al in huis net als roze latex, aluminiumtape en uiteraard genoeg papier van mijn hobby.

Een paar kadootjes (chocoladeletter en scheetzak) pasten niet in het potlood, dus werd het idee van een grote gum geboren. Gelukkig had ik ook nog een redelijk plat doosje die perfect als gum kon fungeren. Doosje is ingepakt met kopieerpapier, mijn gum gegoogled en de afbeelding vergroot en geprint. Een gedicht met verplicht 12 regels erbij bedacht wachten tot we het woensdag na schooltijd in kunnen leveren.

Hoop dat de ontvangster hem net zo mooi vindt als wij zelf. In het echt ziet het er nog beter uit dan op de foto.

Fijne zondagavond!

Liefs,
Kitty

1 comment:

Sassy Cheryl said...

Super, super cool. Love it.
Thanks for joining us in the Sassy Cheryl's Show Me Thursday fun!!