My Sweet Followers

Sunday, May 12, 2013

Have a lovely day


Hey!

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt nav een sketch van de Creatieve Zebra.

De basiskaart is wit linen cardstock, daarop een rode cardstock en daarop patroonkarton. Tilda heb ik ingekleurd met promarkers. Het shirtje lijkt hetzelfde als de huid, maar dat is niet het geval in het echt. Heb een cheery lynn doily uitgestanst, een doily randpons en vilinders geponst. Verder kant en lint gebruikt en wat schattige roosjes en blaadjes. Aan het strikje heb ik een hartje vastgemaakt met daarop "made with love". Verder nog 2 kopspelden, 3 plakparels en een leuke tekst.

Ik wil deze kaart indienen bij de volgende uitdaging:
- De Creatieve Zebra - #18 Sketch

Bedankt voor je bezoekje en ik wens je een fijne dag!

Liefs,
Kitty

2 comments:

jolanda said...

heel mooi kaartje

dieke said...

Wat een leukerd!
Ik vind het randje met de vlindertjes heel leuk gevonden.
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij De Creatieve Zebra!

Groetjes van Dieke.