My Sweet Followers

Wednesday, April 24, 2013

Tripple Easel Card


Hey!

Ik ben al geruime tijd bezig met het maken van deze tripple easel kaart voor een vriendin die in mei gaat trouwen. Ik wilde een speciale en aparte kaart voor haar maken en ik denk dat dat wel gelukt is. De zijpanelen zijn pockets, dus de rose labels kunnen eruit en daar zal een persoonlijke boodschap in staan. De kaart is erg bewerkelijk maar wel leuk om te maken. Door energiegebrek heb ik deze kaart beetje bij beetje gemaakt. Zou best zo kunnen zijn dat ik er nog wat aan toevoeg voor het echt de deur uit gaat ;-)

Ik heb de volgende items gebruikt:
Wit A4 kaartkarton, Zachtrose cardstock, Magnolia stempel, Promarkers, Embossing folder, Lint, Tab stansje, Hoekstansje, Vlinderstansjes en ponsen, Bloemenpons, Tekststempel, Houten hartjes, Strassteentjes en zilver glitterlijm.

Ik wil deze kaart indienen bij de volgende challenge:
- TFMC - #11 Easel Card & Magnolia Stempel

Bedankt voor je bezoek en ik wens je een hele fijne dag!

Liefs,
Kitty

3 comments:

Marga50 said...

Wat een bijzondere mooie easelkaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij TFMC. Groetjes Marga.

jolanda said...

hele mooie kaart

Margreet said...

Wat n prachtige kaart Kitty en leuk dat je met onze challenge mee doet op het Time For Magnolia challenge blog

Groetjes Margreet