My Sweet Followers

Sunday, April 28, 2013

Taartkaart



Hallo,

Vandaag eindelijk de taartkaart af kunnen maken. Heb er een tijdje over gedaan, omdat mijn handen niet zo mee willen werken. Het patroon van de kaart is van Annette's Creafarm voor Duo Challenge #26.

Vind het een leuke kaart om te maken. Dit keer heb ik alles met de hand geknipt, omdat het snijpatroon te breed is voor mijn Silhouette. Ik heb de eerste versie. Moet eerst uitzoeken hoe ik alles passend krijg in het programma. Nu geen energie voor, dus met de hand gedaan en dat ging met kleine stapjes ook goed.

Bedankt voor je bezoekje en ik wens je een fijne avond!

Liefs,
Kitty

2 comments:

Plony said...

Wat grappig een taartkaart......heel leuk gedaan en we komen allemaal goed in de stemming zo.
Liefs Plony.

jolanda said...

super mooie taart/kaart