My Sweet Followers

Monday, April 29, 2013

Koninklijke kaart


Hi,

Eindelijk heb ik mijn koninklijke kaart af. Heb er aardig lang over gedaan, omdat mijn handen niet zo lekker meewerkte, maar stukje bij beetje is hij toch afgekomen. Het is een 2 stepper easel card. Heb helaas geen foto gemaakt van het zijaanzicht.

De achterkant is het wapen van Nederland dat ik heb ingekleurd met geelgouden glitterpen. Het kroontje heb ik voorzien van strassteentjes zoals de kleuren werkelijk zijn en de hoeken voorzien van een zilveren filigraanhoekje.. Verder heb ik nog gebruik gemaakt van een crafts too hek en vlindertuin (heb de vlinders weggelaten) Een prins edwin met een gouden muiltje dat hier lijkt alsof tilda haar voet optilt om het schoentje aan de voet geschoven te krijgen. De afdrukjes heb ik ingekleurd met promarkers. De rode bloemen heb ik gemaakt met EK Success daisy punch en de roosjes op de voorgrond heb ik ook zelfgemaakt met de EK Success retro flower punch.

Ik wil deze kaart indienen bij de volgende challenge:
- De creatieve Zebra - #17 Alles mag
- Sassy Cheryl - SMT #119

Bedankt voor je bezoekje en ik wens je een fijne dag.

Liefs,
Kitty

3 comments:

jolanda said...

super leuke kaart

Marrie said...

Hallo Kitty,

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt super mooi gedaan hoor.

Lieve groetjes Marrie

Sassy Cheryl said...

Super-d-dooper adorable! Love it!
Thanks for playing along in the Sassy Cheryl's SMThursday fun this week.