My Sweet Followers

Thursday, March 14, 2013

Again Ballerina Bunny Tilda


Hey!

Ik vind deze stempel zo erg leuk, dat ik nogmaals deze kaart heb gemaakt, maar dan wat meer toevoegingen. Dit vind ik de leukste stempel van de paascollectie van magnolia. Komt waarschijnlijk, omdat ik zelf vroeger ook aan klassiek ballet gedaan heb. Zal deze kaart ongetwijfeld nog wel een keertje gaan maken ;-)

Ik heb Tilda ingekleurd met promarkers. Het papier is van G45 van de kerstcollectie Nutcracker Sweet. Verder heb ik een doily, doily border, satijnen roosjes, pareltjes, geponste vlindertjes, glitterlijm en kant gebruikt.

Deze kaart wil ik indienen voor de volgende challenges:
- Duymelot - Paaskaart/-creatie
- IAMC - Doily

Bedankt voor je bezoekje en een fijne dag!

Liefs,
Kitty

2 comments:

jolanda said...

prachtig kaartje

Margreet said...

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Kitty en leuk dat je mee doet met onze challenge op het Duymelot blog.
Groetjes margreet