My Sweet Followers

Wednesday, May 30, 2012

Beterschap


Hey!

Deze kaart heb ik gemaakt voor Challenge #56: Craftables op Marianne Design Challenge Blog.

Want to turn this card in to the Show Me Thursday #77 at Sassy Cheryl's Blog.

Ik hou van redelijk simpele kaarten. Bij deze heb ik de vlinder uit het midden van de kaart gehaald en daar een stuk rose linen cardstock achter geplakt en de uitgestanste vlinder na het embossen met een stuk foam overheen geplakt.
Langs de rand is een lief kantje met rose lint eronder.  Over het lichaam van de vlinder heb ik een stukje rose lint geplakt met daar overheen plakparels.
Als sentiment heb ik een stempel van Marianne Design gebruikt. Helaas zag ik net met het stempelen, dat deze stempel niet is zoals het behoort te zijn. De stippellijn loopt verkeerd langs de onderrand.

Bedankt voor je bezoekje en ik wens je een fijne dag!

Liefs,
Kitty

5 comments:

Anita said...

Een mooi clean&simpel kaartje Kitty. Dat van ie stempel is bekend, je kunt hem naar Marianne sturen en dan komen er nieuwe voor (alleen deze stempel). Kan alleen wel even duren, want ze moeten dan gemaakt worden.
Leuk dat je meedoet met de challenge.

Gr. Anita
Challengeblog MD

Boukje said...

Leuk dat je meedoet met de challenge, lief kaartje geworden!
Groetjes Boukje.

mieke said...

Sinpel is dus ook mooi !!! Leuk kaartje.
Bedankt voor het mee doen.

Mieke

Sassy Cheryl said...

What a beautiful butterfly. LOVE the pink and white. Gorgeous.
Thanks for sharing in the Sassy Cheryl's SMThursday this week.

Shirley said...

This is truly beautiful. The white with the touches of bright pink are stunning.