My Sweet Followers

Thursday, June 7, 2012

Vlinderkaart


Hey!

Vandaag heb ik deze kaart gemaakt. Zomaar een kaart zonder stempel. Dit is een algemene kaart die voor van alles te gebruiken is.

De basis is een lila glitterkaart, daarop een stuk patroonkarton dat ik langs de randen bewerkt heb met walnut stain distress ink. De 5 vlinders van Marianne Design en de bloemen het ik uitgestanst uit vellum. Zowel de antennes van de grote vlinder als de bloemharten zijn voorzien van een plakparel. Onder de grote vlinder heb ik een wit kant rub-on geplakt en alle lijfjes zijn voorzien van rose stickles. De grote vlinder heb ik langs de randen nog met distress inkt bewerkt zodat het net iets meer van de kaart afkomt.

Deze kaart wil ik graag inleveren voor de volgende challenge:
- Marianne Design Blog - #57 Vlinders

Bedankt voor je bezoekje en ik wens je een fijne dag!

Liefs,
Kitty

4 comments:

Hanny said...

Wat een prachtige kaart, bedankt voor het meedoen aan de challenge.

Groetjes Hanny
MD team.

Thea Wildeman said...

Heel mooi gemaakt, mijn complimenten hoor.
Leuk dat je mee doet met de challenge van MD
gr.Thea
DT Challengeblog MD

Boukje said...

Mooi tegen de gekleurde achtergrond! Leuk dat je meedoet met de MCchallenge!
Groetjes Boukje.

scrappy jen d said...

Hoi, hoi,
Wat een leuke kaart is dit geworden! Mooi zoals de vlinder eruit springt!
Dank je voor het mee doen aan de MD Challenge!:))
Groetjes, Jen (MD Challenge Blog).