My Sweet Followers

Thursday, December 29, 2011

Duo Challenge #12


Hey!

Vandaag heb ik een verplichte rustdag. Heb erge last van m'n linkerarm en heb vanaf vorige week donderdag al teveel gedaan. Mooi de tijd om aan duo challenge #12 te beginnen voor annette's creafarm duo challenge blog. Iedere maand kun je je inschrijven voor de challenge en krijg je het patroon opgestuurd en heb je een maand de tijd om de opdracht in te leveren. Als je je opgeeft verplicht je je wel om deel te nemen, omdat je anders uitgesloten wordt voor volgende challenges.

Voor de maand december kregen we een leuk patroon van een kaart in de vorm van een huis. Ik heb er een sneeuwrandje uit de losse pols geknipt en op de bovenkant van de schoorsteen en langs de dakrand geplakt. Verder heb ik een winters patroonkarton gebruikt voor de voorkant en een lief afdrukje van tilda van de laatste nieuwe serie van magnolia.

Bedankt voor het langskomen op mijn blog en ik wens je een hele fijne dag!

Liefs,
Kitty

1 comment:

Liberta said...

wat leuk heb je dit huisje gemaakt.
Ziet er cool uit.

Liefs, Lieb