My Sweet Followers

Sunday, September 18, 2011

Kerstkaartje


Hey!

Vandaag heb ik deze kerstkaart gemaakt met een magnolia afdrukje, weet de naam van de stempel niet meer ;-).
Heb gebruik gemaakt van een witte vierkante kaart, waarbij ik de voorkant met een embossingmal met strepen door de cuttlebug heb gehaald. Verder heb ik nog gebruik gemaakt van een sentiment, doily, designpapier, randpons, organzalint, plakstrass, glitterlijm, promarkers, distressinkt en sneeuwvlokken van vilt.

Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge "maak een kerstkaart" bij Dutch Magnolia Lovers #15
Tevens wil ik de kaart indienen voor de Saturday's Designer Challenge "Girls and Glitter" bij Designed 2 Delight

Bedankt voor het kijken en een hele fijne dag!

Liefs,
Kitty

9 comments:

Christa said...

Mooie kaart ! Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

Intruderlady said...

Dankjewel Christa!

* Üla * said...

Erg mooi zo in rood en wit, Kitty!
Wat leuk om je hier ook nog tegen te komen. :D
Bedankt dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
groetjes Ula

Peggysue said...

Gorgeous card!! Thanks so much for joining our latest challenge Girls and Glitter at Designed2Delight. It’s a pleasure to see your work and be inspired by it!

Intruderlady said...

Dankjewel Ula!

Thanks Peggysue, glad I could inspire you.

Yvonne said...

What a lovely Christams card!
Thanks for entering our DML-Challenge!
Hugs,
Yvonne
Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
Superleuk dat je meedoet aan onze DML-Challenge!
Groetjeszz,
Yvonne

Intruderlady said...

dankjewel Yvonne!

Just me... said...

Hoi Kitty,

Leuk dat je mee doet met de blog candy.
En wat een mooie kerstkaart heb je hier gemaakt!!

Groetjes en alvast een fijn weekend,

Diana.

Intruderlady said...

dankjewel diana!