My Sweet Followers

Tuesday, April 26, 2016

Kadootje


Hey!

Vandaag heb ik een cadeauverpakking gemaakt met een leuk patroontje dat ik via een Facebook group heb verkregen.

Ik heb een oudere magnolia stempel van de Magnolia BoHo Collection 2015 gebruikt. De stempel heet "Rose Cake Tilda" en ik heb het ingekleurd met Promarkers. om het geheel wat feestelijker te maken heb ik gebruik gemaakt van de Joy vlaggetjes, vlinderponsen, paars stretchkant en kwastje. Alle randen heb ik met walnut stain distress ink bewerkt. Het doosje is gevuld met DE Décafé, creamer en een lekker koffiekoekje.

Bedankt voor je bezoekje en ik wens je een heerlijke dag.

Liefs,
Kitty

Challenges entered:
- Magnolia-Licious - AG
- Simply Magnolia - Fully Loaded
- De Egel - Kadoverpakking

4 comments:

inge said...

Wat een gaaf idee en supermooie uitvoering hiervan. Gezellig dat je meedoet bij Simply Magnolia.

Groetjes Inge

Nelleke said...

Wat een gaaf patroon is dat zeg! Mooi geworden.Fijn dat je met de april uitdaging van de Egel mee doet. Groetjes, Nelleke DT
BeantwoordenVerwijderen

Suzi Mac said...

Hi Kitty, What a delighted project this is, I am sure the recipient will adore it's wonderful design and detailing. Thank you for sharing with us over at Magnolia-licious Challenge. Good luck!
Hugs
Suzi x

Kelly said...

This is excellent for gift giving, I love it! Beautiful and great colors. Thank you for joining us at Magnolia-lciious. Hugs Kelly